Food Help To Reduce High Blood Pressure.

بلڈ پریشر ایک بات کا خطرناک بیماری ہے۔ اگر اس کا دھیان رکھا نہ جائے تو یہ دل کی بیماری اور فالج جیسی پیچیدگیاں پیدا کرسکتا ہے۔ بلڈ پریشر کو کنٹرول رکھنے کے لیے بہت سی ادویات کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ لیکن میں آج آپ کو کچھ ایسے گھریلو ٹوٹکے بتاؤں گا، جن کے استعمال سے آپ بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھ سکتے ہیں۔

ٹماٹر کا جوس

ایک تحقیق کے مطابق روزانہ ایک گلاس ٹماٹر کا جوس پینا دل کی صحت کو فروغ دیتا ہے۔ 2019 جاپانی محققین نے دل کی بیماری کے شرکاء لوگوں کو ایک کپ ٹماٹر کا جوس روزانہ پینے کے لیے دیا۔ جاپانی محققین یہ نتیجہ اخذ کیا کہ ٹماٹر کے جوس سے سسٹولک اور ڈایاسٹولک بلڈ پریشر ، نیز ایل ڈی ایل کولیسٹرول دونوں میں بہتری واقع ہوئی ہے۔ اس تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ ٹماٹر کا جوس اپ کی صحت کے لیے کتنا فائدہ مند ہے۔

انار کا جوس

انار نہ صرف غذائی اجزاء جیسے فولٹ اور وٹامن سی سے مالا مال ہے۔ انار کا جوس دل کو صحت مند بنانے میں ایک اہم کردار ادا کرتا ہے۔ انار کا جوس پینے سے سسٹولک اور ڈیاسٹولک بلڈ پریشر دونوں کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ محققین ڈائیسٹولک بلڈ پریشر کو کم کرنے کے لیے کم از کم 240 ملی لیٹرانار کا جوس کے استعمال کا کہتے ہیں۔ اگر آپ اپنی غذا میں انار کے جوس کو شامل کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس میں 100 فیصد جوس شامل ہے جس میں شامل چینی نہیں ہے۔

چائے

جب بلڈ پریشر کی بات ہو تو تمام چائے برابر نہیں ہوتی۔ 2014 میں ایک تحقیق کے مطابق کالی اور سبز چائے، بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ محققین نے بتایا کہ دونوں طرح کی چائے کے طویل مدتی انٹیک نے سسٹولک اور ڈیاسٹولک بلڈ پریشر دونوں کو کم کیا۔ تاہم ، گرین چائے کے لئے بلڈ پریشر میں کمی زیادہ اہم تھی۔

Leave a Comment