Fruits That Help in Better Digestion.

پیٹ کی دشواریوں اور ہاضمہ کے مسائل کا تالق ہمارے خراب کھانوں کی واجہ سے ہوتا ہے۔ کھانے کی خراب عادات اکثر بدہضمی کو متحرک کرسکتی ہیں۔ بد ہضمی کے نتیجے میں پیٹ میں درد ، جلن ، الٹیاں آسکتی ہیں۔ بہت ساری چیزیں ہیں، جو آپ اپنے عمل ہضام کے نظام کو قدرتی طور پر ہموار کرنے کے بارے میں کرسکتے ہیں۔ بہت سے پھل جن میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے وہ ہاضمے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔ کچھ ایسے پھل ہیں، جو ہاضمہ کو بہتر بنانے کے لئے جانےجاتے ہیں۔

کیلا۔

اگر آپ کو ہاضمہ کی پریشانی ہے۔ تو ایک دن میں ایک کیلا کھانا ضروری ہے، تاکہ پریشانی کو دور رکھا جاسکے۔ کیلا معدے کی پریشانیوں کے علاج میں بہت موثر ہیں، کیونکہ وہ آنتوں کو بحال کرنے میں معاون ہیں اور اسہال کے علاج میں مدد کرسکتا ہے۔ وہ الیکٹرویلیٹس اور پوٹاشیم سے مالا مال ہیں جو ہاضمہ صحت کی بحالی میں معاون ہیں۔

.آم

آم میں انزائم ہوتے ہیں جو پروٹین کے ہضام میں مدد دیتے ہیں ، اور فائبر ، جو کھانا ہضام کرنے میں آسانی فراہم کرتا ہے۔۔ بڑی آنت کے کینسر ، دل کی بیماری اور ٹائپ 2 ذیابیطس کے خطرے کو کم کرنے میں فائبر مدد فارام کرتا ہے۔

آڑو۔

آڑو بہت سے لوگوں کا پسندیدہ ہوتا ہے، کیونکہ ان کا ذائقہ بہت اچھا ہوتا ہے۔ اگر آپ ان سے محبت کرتے ہیں تو ، یہاں آپ کے  لیے بونس ہے۔ وہ بہت صحت مند بھی ہیں اور ہاضمہ کے عمل میں بھی مدد کرتے ہیں۔ وہ فائبر ، کیلشیم ، وٹامن سی اور آئرن سے مالا مال ہیں۔ یہ اجزاء عمل ہضام کو یقینی بناتے ہیں۔

سیب۔

دہی کی طرح ، سیب بھی بیکٹیریا سے بھرپور ہوتے ۔ سیب وٹامن اے اور سی اور معدنیات جیسے فولٹ ، پوٹاشیم اور فاسفورس کے بہت اچھے ذرائع ہیں۔ یہ سب ایک اچھی ہاضمہ صحت کی بحالی اور آپ کی آنتوں کے مناسب کام کو یقینی بنانے میں مدد کرتے ہیں۔

کیوی۔

چھوٹے کیوی معدنیات اور غذائی اجزاء سے لدے ہیں ۔ جو آپ کی آنت کی صحت کے لئے بہت اچھے ہیں۔ اس میں وٹامن سی اور ای ، لینولینک ایسڈ ، میگنیشیم ، پوٹاشیم ، ایکٹینائڈن ، فیٹی ایسڈ اور پیپسن ہوتا ہے جو آپ کے ہاضمہ صحت کے لئے اچھا ہے۔ پیپسن آپ کے معدے کے عمل کی صحیح صحت کو برقرار رکھتا ہے۔

Leave a Comment