کام کے دوران ہلکی پھلکی غذائیں

Healthy Filling Snacks For Work.

کام کے وقت بے وقت بھوک لگنا ایک عام مسئلہ ہے. آج کے وقت کے لوگ، اس بھوک کو مٹانے کے لیے بہت سی ایسی چیزیں کھالیتے ہیں، جو ان کے جسموں کے لیے بہتری نہیں رکھتی. آج میں آپ کو اس ٹوپک میں کچھ ایسے سنیک کے بارے میں بتاؤں گا۔ جو آپ کی بے وقت بھوک کو ختم کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

سنیک۔

سیب اور نٹ مکھن سینڈویچ۔

نٹ مکھن اور سیب ایک مزیدار اور ایک بہترین کومبو ہے۔ اپنی بے وقت بھوک کو مٹانے کے لیے اس کا استعمال کریں۔ یہ کومبو پروٹین سے بھرپور بے۔

اجزاء۔

ایک کٹا ہوا سیب۔

پسندیدہ مکھن۔

ڈبل روٹی۔

طریقہ۔

ڈبل روٹی کے سلائس پر اپنا پسندیدہ مکھن لگائیں اور نٹ رکھ کر سینڈوچ بنا کر کھائیں۔

مونگ پھلی کا مکھن اور جیلی چیا کھیر۔

چیا کے بیج غذائیت سے بھرے پڑے ہیں۔ ان میں پروٹین،صحت مند چربی ،میگنیشیم، کیلشیم، مینگنیج پائے جاتے ہیں ۔ مونگ پھلی کا یہ مکھن اور جیلی چیا کھیر کی ترکیب میں کریمی مونگ پھلی کے مکھن کے ساتھ اینٹی آکسیڈینٹ سے بھرپور جنگلی نیلی بیریوں کو ملایا جاتا ہے اور ناریل کے دودھ کا استعمال ہوتا ہے لہذا یہ ان بچوں کے لئے محفوظ ہے جن کو دودھ سے بچنے کی ضرورت ہے۔

ویجی،پنیراور ایگ مفن۔

انڈے کے مفن صبح کے ناشتے کے لئے زبردست انتخاب ہیں۔ یہ پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں۔ ان مفن کو فریج میں سٹور کر سکتے ہیں اور جب بے وقت بھوک لگے گے تو اس کا استعمال کر سکتے ہیں۔

بنانے کا طریقہ۔۔

ایک برتن میں انڈے توڑ کر ڈالیں پھر اپنی ضرورت کے مطابق اس میں نمک اور کالی مرچ شامل کریں اور پھر ان کو اچھی طرح پھینٹیں۔ مفن ٹن اچھی طرح ایل لگائیں۔ ہر ایک مفن (Cº350)کپ میں پیٹے ہوئے انڈے ڈالیں. یہاں تک کہ وہ منہ تک بھر جائے۔اوون کو گرم کریں۔

بنا ہوا چنے۔

کرنچی،نمکین اور پروٹین سےبڑے ہوئے ابلے ہوئے چنے۔ ان ابلے ہوئے چنوں کو آپ بے وقت بھوک کو کم کرنے میں استعمال کرسکتے ہیں۔

صحت مند چپس۔

چپس صحت کے لیے مفید نہیں ہوتی۔ چپس زیادہ تر نوجوانوں کے لئے غذائیت کا ایک اچھا ذریعہ فراہم نہیں کرتے ہیں۔ پھر بھی ، کچھ ذائقہ دار چپس رنگین سبزیوں سے بھری ہوتی ہیں اور روایتی چپس سے زیادہ فائبر کی فخر کرتی ہیں۔مثال کے طور پر(بریڈ ویجی چپس،آرگینک ویجی پپس)۔

“مزید پڑھیں “متوازن غذا کی اہمیت۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.