Monsoon Weight Loss Diet Plan.

موسم کی تبدیلی کے دوران آپ کا امیون سسٹم کمزور ہوجاتا ہے. جس کی وجہ سے آپ بیمار ہو جاتے ہیں. اگر آپ ان بیماریوں سے بچنا چاہتے ہیں، تو آپ کو غذا کی تمام احتیاطی تدابیر اختیار کرنی چاہئیں۔ آپ غذا کی احتیاطی تدابیر کے ساتھ بیماریوں سے بھی بچ سکتے ہیں اور اپنے وزن میں کمی بھی لا سکتے ہیں ۔

کم چکنائی

مون سون کے موسم میں چکنائی والی چیزوں کا استعمال بڑھ جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کے وزن میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ مون سون میں بھی صحتمند کھانا کافی آسان ہے۔ جس سے آپ مون سون میں لطف اٹھا سکتے ہیں اور آپ کا وزن بھی نہیں پڑے گا۔ کھانے جیسا کہ مکئی، پاپکارن ، پھل۔ کم کیلوری کے حمل کھانے، آپ کو بہت سے جسمانی فوائد اور وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوں گے۔

موسمی پھل کھائیں

آپ اپنی غذا میں موسمی پھلوں کو شامل کریں۔ اس سے آپ کو وزن کم کرنے میں مدد ملے گی کیوں کہ ان پھلوں میں اینٹی آکسیڈینٹ کی مقدار اچھی ہوتی ہے۔ جو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈینٹ آپ کے جسم میں انفیکشن کو خلیج کرنے میں مدد کرتا ہے۔ موسمی پھل جامن ، لیچی ، خربوزے ، بیر ، انار اور اسٹرابیری ہیں۔ ان پھلوں میں فائبر کی مقدار اچھی ہوتی ہے جو آپ کے ہاضمے کو بہتر کرتا ہے۔

سوپ کا استعمال

مون سون کے لئے سوپ مثالی ہیں۔ سوپس غذائی اجزاء کی صحت مند آمد کو یقینی بناتے ہیں۔ سوپ میں پانی کا مقدار زیادہ ہے، لہذا سوپ آپ کو کسی بھی بڑی مقدار میں کیلوری کے بغیر پُر کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ سوپ میں کم کیلری کی وجہ سے آپ کا وزن نہیں بھرتا۔ سوپ میں آپ اپنی من پسند کے ساتھ کوئی سبزی یا چکن بھی شامل کر سکتے ہیں۔  

Leave a Comment