بہتر ہاضمے کے لیے استعمال کی جانے والی سبزیاں

Vegetables Use For Better Digestion.

ایک کمزور ہضمے کی تکلیف ہزاروں سالوں میں ایک عام مسئلہ ہے۔ یہ سب ہماری غذا کی واجہ سے ہوتا ہے۔ ۔کیونکہ ہمارے کھانون میں کم فائبر پایا جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے تیزابیت، قبض روزمرہ کے مسائل ہیں۔ اگرچہ مارکیٹ میں بہت سے اضافی سبلیم ت دستیاب ہیں۔ جو آپ کو ان تکلیفوں سے نجات دلا سکتے ہیں۔ عمل ہضم کو صحیح طریقے سے چلانے کے لئے درج ذیل سبزیوں کو اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کریں۔

ٹماٹر۔

 میگنیشیم اور پوٹاشیم سے لدے ہوئے ، ٹماٹر نہ صرف آپ کے پیٹ بلکہ مجموعی صحت کے لیے بہت اہم ہیں۔ ان میں بہت سے معدنیات اور غذائی اجزاء شامل ہیں جیسے لائکوپین جو عمل ہضم کے عمل میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

گاجر۔

ہمارے ہاں گاجر عام طور پر کھل جاتی ہے ۔ یہ ہماری آنکھوں کے لیے بہت مفید ہے۔ یہ ہضامے کے نظام کے لیے  بہت مفید ہے۔ کیونکہ یہ فائبر اور اینٹی آکسیڈینٹ کا ایک بہت اچھا ذریعہ ہیں اور آپ کو ہاضمہ صحت کو برقرار رکھنے میں مدد کرسکتی ہے ۔

کھیرا۔

کھیرے میں غذائی اجزاء اور معدنیات جیسے کیلشیم ، فولیٹ ، وٹامن کے علاوہ ، ایک پروٹین جو عمل ہضام کو یقینی بنانے میں بہت موثر ہے۔ وہ پیٹ کے مسائل جیسے گیس ، تیزابیت ، جلن اور یہاں تک کہ پیپٹک السر سے نجات دلانے کے لیے بہت مفید ہے

ادرک۔

 ادرک یہ ایک مسالا ہے جس میں ہاضمہ کے بہت سے فوائد ہیں۔ اس سے موشن سکنس ، الٹی ، گیس اور بھوک میں کمی کا علاج ہوسکتا ہے۔ تاہم ، آپ کو اعتدال پسند مقدار میں استعمال ضروری ہے۔ ادرک کا استعمال ہر دن 2 سے 3 گرام ہونا چاہیے۔ اگر آپ اس سے زیادہ استعمال کریں گے تو ، یہ جلن کا سبب بن سکتی ہے۔

“مزید پڑھیں “وہ پھل جو بہتر ہاضمے میں مدد کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.