Vitamin D Deficiency and Source.

وٹامن ڈی کولیسٹرول سے پیدا ہونے والا ایک سٹیرایڈ ہارمون ہوتا ہے۔ یہ دوسرے وٹامنز سے بالکل مختلف وٹامن ہے۔ وٹامن ڈی زیادہ تر سورج کی کرنیں سے حاصل کیا جاتا ہے۔ اسی وجہ سے وٹامن ڈی کو اکثر “دھوپ وٹامن” کہا جاتا ہے۔ وٹامن ڈی مختلف سپلیمنٹس یا غذا سے بی حاصل کیا جا سکتا ہے. لیکن آج کے دور میں وٹامن ڈی کی کمی بہت عام ہو گئی ہے.وٹامن ڈی ایک چربی سے گھلنشیل وٹامن ہے ، اس کا مطلب ہے کہ یہ چربی اور تیل میں گھل جاتا ہے اور آپ کے جسم میں طویل عرصے تک محفوظ رہ سکتا ہے۔

وٹامن ڈی کے فارم۔

وٹامن ڈی 3 (کولیکالسیفیرول)۔ جانوروں کی کچھ کھانوں میں پایا جاتا ہے ، جیسے فیٹی مچھلی اور انڈے کی زردی۔

وٹامن ڈی 2 (ایرگوکلیسیفرول)۔ کچھ پودوں ، مشروم اور خمیر میں پایا جاتا ہے۔

وٹامن ڈی کو فعال ہونے کے لیے دو تبادلوں کے مراحل سے گزرنا پڑتا ہے ۔پہلے ، یہ آپ کے جگر میں کیلسیڈیول ، یا پچیس (او ایچ) ڈی میں تبدیل ہوجاتا ہے۔ یہ وٹامن کی ذخیرہ کرنے کی شکل ہے۔ دوسرا ، یہ کیلسیٹریول ، یا ایک، پچیس (او ایچ) ‏2 ڈی  میں تبدیل ہوتا ہے ، زیادہ تر آپ کے گردوں میں۔ یہ وٹامن ڈی کلسیٹریول کی متحرک ، سٹیرایڈ ہارمون کی شکل ہے. جس میں وٹامن ڈی رسیپٹر (وی ڈی آر) کے ساتھ تعامل ہوتا ہے ، جو آپ کے جسم کے تقریبا ہر ایک سیل میں پایا جاتا ہے۔ جب وٹامن ڈی کی فعال شکل اس رسیپٹر سے جڑ جاتی ہے تو ، اس کا رخ موڑ جاتا ہے۔ یہ آپ کے جین آن یا آف کرتا ہے اور آپ کے سیل میں تبدیلی کا باعث بنتے ہیں۔ یہ اسی طرح کی ہے جیسے زیادہ تر دوسرے سٹیرایڈ ہارمون کام کرتے ہیں۔ وٹامن ڈی ہڈیوں کی صحت سے متعلق مختلف سیل کو متاثر کرتا ہے۔ مثال کے طور پر ، یہ آپ کے آنتوں سے کیلشیم اور فاسفورس کے جذب کو فروغ دیتا ہے۔ لیکن سائنس دانوں نے حال ہی میں دریافت کیا ہے کہ یہ صحت کے دیگر شعبوں میں بھی کردار ادا کرتا ہے ، جیسے مدافعتی کام اور کینسر کے خلاف تحفظ۔

دھوپ سے وٹامن ڈی۔

جب آپ سورج سے آنے والی الٹرا وائلیٹ بی (یو وی بی) شعاعوں کے سامنے ہوجاتے ہیں، تو آپ کی جلد میں کولیسٹرول سے وٹامن ڈی تیار ہونا شروع ہو جاتا ہے۔ اگر آپ وافر دھوپ کے حامل علاقے میں رہتے ہیں تو ، آپ کو ہفتے میں چند بار سن بیٹنگ  سے اچھا وٹامن ڈی حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر سن اسکرین استعمال کریں گے تو آپ کم وٹامن ڈی حاصل کریں گے – یا بالکل بھی نہیں۔ دھوپ صحت مند ہے،لیکن دھوپ جلدی جلد کی عمر بڑھنے کا سبب بن سکتی ہے اور آپ کے جلد کے کینسر کا خطرہ بڑھ سکتی ہے۔ اگر آپ لمبے عرصے تک دھوپ میں ہیں تو یہ آپ کے لئے خطرناک ہو سکتا ہے۔ اگر آپ دس سے تیس منٹ تک دھوپ بیٹھتے ہیں. تو آپ کے لیے کافی ہے کیونکہ آپ کے جسم میں ایک بار ہفتوں یا مہینوں تک کا وٹامن ڈی ذخیرہ ہوتا ہے، لہذا آپ کو اپنے خون کی سطح کو مناسب رکھنے کے لئے کبھی کبھار دھوپ کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ اس کے مطابق ، اگر آپ کسی جگہ پر دھوپ کی روشنی کے بغیر رہتے ہیں تو ، کھانے پینے یا سپلیمنٹس سے وٹامن ڈی حاصل کر سکتے ہیں۔

وٹامن ڈی کے ذرائع۔

سالمن، ٹونا ، انڈہ ، سورج کی روشنی

وٹامن ڈی کی کمی۔

اکثر بیمار ہو جانا، تھکاوٹ، ہڈی اور کمر میں درد، ذہنی دباؤ، ہڈیوں کا نقصان، بال گرنا وغیرہ۔

Leave a Comment