صبح کے وقت وزن کم کرنے کے لیے بہترین پھل

Best Fruit To Eat in The Morning To Lose Weight.

آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کیا؟ ورزش کرنے کے علاوہ بہت سارے دوسرے عوامل بھی موجود ہیں. جو آپ کے وزن میں کمی کے سفر میں مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔ خاص طور پر آپ کی غذا۔ یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ کی غذا آپ کے جسم کی ضرورت کو پورا کرتی ہو۔ آج اس ٹوپک میں میں آپ کو کچھ ایسے پھل بتاؤں گا جو آپ کے وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔ ان پھلوں کو نہار منہ کھانا آپ کے وزن کم کرنے میں مددگار ہوں گے۔

سیب۔

سیب کا شمار ان پھلوں میں ہوتا ہے جن میں کیلوریز کم اور فائبر زیادہ ہوتا ہے۔ ایسے پھل وزن کم کرنے کے لئے بہت مفید ہوتے ہیں۔ کچھ لوگ اس کا جوس پینا پسند کرتے ہیں، لیکن ایک تحقیق نے یہ ثابت کیا ہے کہ اگر آپ جوس کے بجائے سیب کو کھائیں تو اس کا رزلٹ اچھا ملے گا اور آپ کا وزن کم کرنے میں مدد ہوگی۔

.کیلے

کیلا اچھی مقدار کے پوٹاشیم کے لیے جانا جاتا ہے۔ کیلے میں نمک بھی کم ہوتا ہے ، جو آپ کو ہائی بلڈ پریشر اور فالج سے بچاتا ہے۔ اگرچہ تیزابیت کی وجہ سے خالی پیٹ کیلا کھانے کے لئے منع کیا گیا ہے۔ کیونکہ اس سے معدے پر بوجھ پڑتا ہے- کیلے میں توانائی بہت زیادہ ہے لیکن یہ ذرا دیر سے ہضم ہوتا ہے۔ لیکن کیلا آپ کے وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔ 

.گریپ فروٹ

چکوترا بی ان پھلوں میں شمار ہوتا ہے۔ جو وزن کم کرنے میں مدد کے لئے جانے جاتے ہیں۔ چکوترا بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے اور جسم کو انسولین سے حساس بنانے میں مدد کرتا ہے۔ ماہرین کے مطابق ہر کھانے کے بعد چکوترے کا رس استعمال کرنے والے افراد اپنا زائد وزن کم کرنے میں کامیاب رہتے ہیں اور جو ہارمونز جسم میں موٹاپے کے باعث بنتے ہیں‘چکوترا ان کے خلاف مزاحمت پیدا کرکے جسم میں موجود زائد چربی کو گھٹانے اور وزن کو متوازن رکھنے میں معاونت کرتا ہے۔

.تربوز

یہ رسیلا پھل ہر 100 گرام میں صرف 30 گرام کیلوری مہیا کرتا ہے اور آپ کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے۔ اس میں امائنو ایسڈ ارجینین بھرپور ہے جو چربی جلانے میں مدد کرتا ہے۔ 

اسٹرابیری۔

یہ خوبصورت نظر آنے والی بیر چربی جلانے والے ہارمونز ایڈیپونکیکٹین اور لیپٹین کی پیداوار میں مدد کرتی ہیں۔ جس کے نتیجے میں اعلی تحول پیدا ہوتی ہیں۔ جو آپ کا وزن کم کرنے میں مددگار ہوتے ہیں۔

.کینو

سنترا کم گیلری والا پھول سمجھا جاتا ہے۔ جو کہ ۔ ہر 100 گرام میں صرف 47 کیلوری مہیا کرتا ہے۔ یہ آپ کو ہائیڈریٹ رہنے میں بھی مدد کرتا ہے اور آپ کا وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

“مزید پڑھیں “وزن کم کرنے کے لئے پھلوں کی ڈائٹ

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.