Calorie Deficit Diet Plan.

فٹ رہنا کوئی آسان کام نہیں، وزن کم کرنے میں بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ لیکن میں آج اس ٹوپک میں آپ کو کچھ ایسے طریقوں کے بارے میں بتاؤں گا. جس سے آپ اپنا وزن آسانی سے کم کر سکتے ہیں. ان طریقوں کے استعمال سے آپ کے وزن میں نمایاں کمی آئے گی۔

منفی کیلوری والی خوراکیں

منفی کیلوری والی خوراکیں وہ ہیں، جن کے ہاضمے کے لیے معدہ زیادہ توانائی استعمال کرتا ہے۔ بہت سارے ایسے پھل اور سبزیاں جو واقعی میں کیلوری میں کم ہیں۔ یہ آپ کو آپ کا وزن کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

اجوائن

منفی کیلوری والی کھانوں میں اجوائن کا درجہ اونچا ہے۔ اس میں فی 100 گرام بمشکل 16 کیلوری ہیں۔

بیری

راسبیری ، بلیو بیری اور اسٹرابیری میں فی آدھے کپ میں صرف 32 کیلوری ہوتی ہیں۔ اینٹی سوزش کی خصوصیات اور اینٹی آکسیڈینٹس کے لئے مشہور ، بیر آپ کے دل کے لئے بھی واقعی ا بہت مفید ہیں 

ٹماٹر

ٹماٹر میں کم سے کم 19 کیلوری فی 100 گرام پر مشتمل ہے۔ غذائی ریشہ کا رسیلی اور مزیدار ذریعہ ہونے کے علاوہ ، پوٹاشیم اور وٹامن سی ٹماٹر آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں بھی کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں

کھیرا

100 گرام فی 16 کیلوری۔ کھیرے معدنیات ، وٹامنز اور الیکٹرولائٹس سے بھرے ہوئے ہیں اور انتہائی ہائیڈریٹنگ ہیں۔

تربوز

گرمیوں کا ایک اور پسندیدہ ، تربوز میں 100 گرام 30 کیلوری ہیں۔ تربوز میں لائکوپین بھی بھرپور ہے۔ جو دل کی حفاظت میں مدد فراہم کرتا ہے۔ تربوز میں موجود سائٹروولین اور تربوز کا گوشت بھی خون کے بہاو کو ہموار اور بہتر استثنیٰ کو یقینی بنا سکتا ہے۔

زیادہ پانی کا استعمال۔

اگر آپ اپنا وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو زیادہ پانی کا استعمال کریں۔ یہ نہ صرف میٹابولزم کو تیز کرتا ہے ، بلکہ بھوک کے درد کو بھی روکتا ہے۔ اگر آپ اپنے وزن میں نمایاں کمی چاہتے ہیں تو کھانے سے پہلے ایک گلاس پییں ، تاکہ آپ کے جسم کو کم خوراک اور کم تعداد میں کیلوری کا استعمال ہو۔

Leave a Comment