Eating Time Table For Weight Loss.

آپ کے کھانے آپ کے وزن کم کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ آج میں آپ کو کچھ ایسے طریقوں کے بارے میں بتاؤں گا۔ جو آپ کے وزن کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ صحتمند ناشتا دن کا آغاز کرنے کاایک بہترین طریقہ ہے۔ صحتمند ناشتا آپ کے جسم کو ری چارج کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ایک اچھا توانائی بڑھانے والا ناشت آپ کے لئے بہترین ہے۔

زیادہ فائبر

زیادہ فائبر کھانا آپ کو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ کم کھانا کھانے سے آپ کو تسکین محسوس نہیں ہوتی۔ یہ جزو اسی لئے ہے کہ ابلی ہوئی بروکولی کی ایک پلیٹ تھوڑی لہسن یا سرکہ سے چھڑک کر آپ کوکی سے زیادہ مواد ہوتا ہے۔ اگر آپ کو پھر بھی بھوک لگے، تو ایک مٹھی بھر خشک میوہ جات لے سکتے ہیں۔

ناشتہ

دلیہ کے ساتھ ایک پاور کم چربی والا دودھ اور ان کے ساتھ کچھ کیلے کے ٹکڑے۔ یہ ایک انرجی ناشتہ ہے، جو آپ کو ایک اہم موڈ اور توانائی کو فروغ دینے میں مدد کرے گا۔ اگر آپ دلیا کو پسند نہیں کرتے، تو چیا کے بیجوں کے ساتھ دہی لے سکتے ہیں۔

لنچ یا ناشتا

جب آپ دفتر میں ہوں تو لنچ یا ناشتا کھانا نہ بھولیں۔ جب آپ باقاعدگی سے لنچ یا ناشتا کرتے ہیں تو ، آپ اپنے میٹابولزم کو برقرار رکھنے اور موثر رکھنے کے امکانات بڑھاتے ہیں۔ اس سے آپ کو طاقت ملے گی۔ آپ نیلے رنگ کے بیر ، اسٹرابیری اور سیب کے ساتھ لنچ یا ناشتا کرسکتے ہیں۔ آپ سبزیوں ، پھلوں ، گری دار میوے ، اور اناج کے ساتھ بھی لنچ یا ناشتا کرسکتے ہیں۔یہ ان کھانوں سے بہتر ہیں جو چینی اور چربی میں زیادہ ہیں اور غذائیت کی قیمت کم ہیں۔ چینی اور سوڈیم سے زیادہ کھانا آپ کی صحت کے لئے برا ہے ، خاص طور پر اگر آپ ذیابیطس یا ہائی بلڈ پریشر رکھتے ہیں۔

رات کا کھانا

رات 9 بجے کے بعد اپنا کھانا مت کھائیں۔ صبح 8.00 بجے سے پہلے زیادہ سے زیادہ کھانے کی کوشش نہ کریں۔ جب آپ تھک چکے ہوں یا سست ہوں تب اگر آپ کھاتے ہیں تو مسئلہ یہ ہے کہ آپ کانظام ہاضم اتنا آہستہ ہوسکتا ہے، کہ آپ کا کھانا صحیح طرح ہضم نہیں ہوسکتا ہے۔ اگر آپ رات گئے دیر سے کھانا چاہیں تو بادام اور کاجو کا استعمال کریں۔ بادام میں بہت سارے فائبر ہوتے ہیں جو آپ کی آنتوں کے نظام کو بہتر کرنے میں مدد کرتا ہے

Leave a Comment