Foods Stop Hair Loss.

بالوں کا گرنا عورتوں اور مردوں میں دونوں میں ایک عام مسئلہ ہے.بالوں کا گرنا بہت سی خوراک کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے. آج میں آپ کو کچھ ایسی خوراک کے بارے میں بتاؤں گا جن کے استعمال سے آپ اپنے بالوں کی خوبصورتی میں اضافہ کریں گے اور ان کی گرہوتھ بھی بہتر ہوگی۔

پالک

پالک بالوں کی ریگروتھ کے لئے ایک بہترین سبزی ہے۔ پالک آئرن ، وٹامن اے اور سی ، اور پروٹین کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے۔ بالوں کے جھڑنے کی بنیادی وجہ آئرن کی کمی ہے اور پالک نہ صرف آئرن کی دولت سے مالا مال ہے ، بلکہ اس میں سیبوم بھی ہوتا ہے جو بالوں کے لئے قدرتی کنڈیشنر کا کام کرتا ہے۔ یہ ہمیں اومیگا 3 ایسڈ ، میگنیشیم ، پوٹاشیم ، کیلشیئم اور آئرن بھی فراہم کرتا ہے۔ وہ صحت مند کھوپڑی اور عمدہ بالوں کو برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں

انڈے اور دودھ کی مصنوعات

انڈے اور دودھ کی مصنوعات بالوں کی نشوونما اور موٹائی کے بہت بہترین ہیں۔ دودھ ، دہی اور انڈے میں ضروری غذائی اجزاء جیسے پروٹین ، وٹامن بی 12 ، آئرن ، زنک اور اومیگا 6 فیٹی ایسڈ شامل ہیں۔ ڈیری مصنوعات بائیوٹن (وٹامن بی 7) کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہیں جو بالوں کے جھڑنے سے لڑنے کے لئے جانا جاتا ہے۔

اخروٹ

بالوں کو گرنا روکنے کے لئے اپنی غذا میں کچھ اخروٹ شامل کریں۔ یہ واحد معروف نٹ ہے جس میں بائیوٹین ، بی وٹامن ای ، کافی مقدار میں پروٹین اور میگنیشیم ہوتا ہے ، ان سبھی سے ہی بالوں کی کٹلیوں کو تقویت ملتی ہے اور کھوپڑی کی پرورش ہوتی ہے۔

امرود

وٹامن سی آپ کے بالوں کو آسانی سے ٹوٹنے والا اور نازک بننے سے روکتا ہے اور امرود میں سنتری سے زیادہ وٹامک سی ہوتا ہے، بالکل پھلوں کی طرح ، پتے میں بھی وٹامن بی اور سی پایا جاتا ہے ، جو بالوں کی افزائش کے لئے ضروری کولیجن سرگرمی کو فروغ دینے میں مدد کرتے ہیں۔

Leave a Comment