Foods To Improve Eyesight.

صحت مند غذا آپ کی آنکھوں کو صحت مند رکھنے میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ ان کھانوں میں شامل وٹامن ، غذائی اجزاء ، اور معدنیات کی ایک قسم ہوتی ہے ، جسے اینٹی آکسیڈینٹ کہا جاتا ہے، جو آنکھوں کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

کھانے

مچھلی

مچھلی ، خاص طور پر سامن ، آنکھوں کی صحت کے لئے سب سے بہترین سمجھی جاتی ہے۔ سالمن اور دیگر مچھلیوں میں ومیگا 3 فیٹی ایسڈ ہوتا ہے۔ یہ “صحت مند” چربی ہیں۔ ومیگا 3 فیٹی ایسڈ آنکھ کے پچھلے حصے میں بصری ترقی اور ریٹنا کی صحت میں اہم کردار ادا کرسکتا ہے۔ وہ آنکھوں کو خشک کرنے سے روکنے میں بھی مدد کرسکتے ہیں۔

انڈے

انڈے آنکھوں کی صحت کے لئے ایک عمدہ کھانا ہے۔ زردی میں وٹامن اے ، لوٹین ، زییکسانتھین اور زنک ہوتا ہے ، جو آنکھوں کی صحت کے لئے ضروری ہیں۔ وٹامن اے کارنیا کی حفاظت کرتا ہے۔ کارنیا آنکھ کی سطح ہے۔ زنک ریٹنا کی صحت میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ ریٹنا آنکھ کی پشت ہے۔ زنک رات کو آنکھوں کو دیکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

ڈیری

دودھ اور دہی جیسی دودھ کی مصنوعات آنکھوں کے لئے اچھی ہوسکتی ہے۔ ان میں وٹامن اے کے ساتھ معدنیات زنک بھی ہوتا ہے۔ وٹامن اے کارنیا کی حفاظت کرتا ہے جبکہ زنک جگر سے اس وٹامن کو آنکھوں میں لانے میں مدد کرتا ہے۔ زنک پوری آنکھ میں پائی جاتی ہے ، خاص طور پر ریٹنا اور کورائڈ ، جو عیش و آرام کی ٹشو ہے جو ریٹنا کے نیچے رہتی ہے۔ یہ اہم معدنیات رات کے وژن کے ساتھ ساتھ موتیابند کی روک تھام میں بھی مدد کرتا ہے۔

سنتری

سنتری اور لیموں کے دیگر پھلوں میں وٹامن سی ہوتا ہے جو آنکھوں کی صحت کے لئے اچھی ہوتی ہیں۔ بنیادی طور پر تازہ پھل اور سبزیوں میں پائے جانے والا وٹامن آپ کی آنکھوں میں خون کی شریانوں میں مدد کرتا ہے۔ یہ موتیا کی نشوونما کی ترقی کا مقابلہ کرسکتا ہے ، اور دیگر وٹامنز اور غذائی اجزاء ، عمر سے وابستہ میکولر انحطاط کا مقابلہ کرسکتا ہے۔

Leave a Comment