Homemade Protein Mask For Hair.

آج میں آپ کو اس ٹو پک میں گھر میں بننے والے بالوں کے لیے پروٹین ماسک کے بارے میں بتاؤ گا. یہ ٹوٹکا آپ کے بالوں کی نشونما میں مددگار ثابت ہوں گے۔

 پروٹین ماسک۔

میتھی کے دانے ہیئر گروتھ پروٹین ماسک۔

اجزاء۔

چار سے پانچ میتھی کے دانے چمچ۔

تین سے چار چمچ کلونجی کا تیل۔

دو وٹامن ای کیپسول۔

دو سے تین ڈراپ دونی ضروری تیل۔ ( rosemary essential oil)

بنانے کا طریقہ۔

سب سے پہلے آپ نے چار سے پانچ منٹ میتھی دانے ایک بلینڈر میں ڈال کر اچھی طرح بلینڈ کر لینے ہیں. پھر آپ نے اس پاؤڈر کو ایک ساف پیالی میں ڈال کر اس میں تین سے چار چمچ سیاہ بیج کا تیل شامل کریں. پھر اس میں دو وٹامن ای کیپسول اور دو سے تین ڈراپ دونی ضروری تیل شامل کرکے اچھی طرح مکس کر لیں۔

استعمال کا طریقہ۔

اچھی طرح مکس کرنے کے بعد آپ کے بالوں کے لیے ماسک تیار ہے.آپ نے اس ماسک کو بالوں پر لگا کر ایک گھنٹے کے لیے چھوڑ دینا ہے. اس کے بعد آپ نے کسی بھی شیمپو سے اپنا سر اچھی طرح سے دھو لینا ہے۔

آملہ ہیئر گروتھ پروٹین ماسک۔

اجزاء۔

انڈہ۔

تین چمچ آملہ پاؤڈر۔

دو سے تین قطرے  لیموں کا تیل۔

بنانے کا طریقہ۔

سب سے پہلے آپ نے ایک صاف پیالی میں انڈہ لینا ہے.پھر اس میں تین چمچ آملہ پاؤڈر اوردو سے تین قطرے  لیموں کا تیل شامل کرکے اچھی طرح مکس کر لینا ہے۔

استعمال کا طریقہ۔

اچھی طرح مکس کرنے کے بعد، آپ کے بالوں کے لیے ماسک تیار ہے.آپ نے اس ماسک کو بالوں پر لگا کر ایک گھنٹے کے لیے چھوڑ دینا ہے. اس کے بعد آپ نے کسی بھی شیمپو سے اپنا سر اچھی طرح سے دھو لینا ہے۔

پیاز اور سیاہ بیجوں کا ماسک۔

اجزاء۔

چار سے پانچ چمچ پیاز کا رس۔

دو سے تین چمچ کلونجی کا تیل۔

 دو سے تین قطرے پودینے کا تیل۔

بنانے کا طریقہ۔

سب سے پہلے آپ نے ایک صاف پیالی میں چار سے پانچ  پیاز کا رس لینا ہے پھر اس میں دو سے تین چمچ کلونجی کا تیل عورتوں سے تین قطرے پودینے کا تیل شامل کرکے اچھی طرح مکس کر لینا ہے۔ 

استعمال کا طریقہ۔

اچھی طرح مکس کرنے کے بعد، آپ کے بالوں کے لیے ماسک تیار ہے.آپ نے اس ماسک کو بالوں پر لگا کر اچھی طرح مالش کرنی ہے پھر اس کو ایک گھنٹے کے لیے چھوڑ دینا ہے. اس کے بعد آپ نے کسی بھی شیمپو سے اپنا سر اچھی طرح سے دھو لینا ہے۔

“مزید پڑھیں “چہرے کے لئے وٹامن ای ماسک.

Leave a Comment