قدرتی وزن کم کرنے والی غذائیں

Natural Weight Loss Foods.

تمام کیلوری ایک جیسی نہیں بنتی ہیں۔ مختلف کھانے کی چیزیں آپ کے جسم میں مختلف میٹابولک راستوں سے گزرتی ہیں۔ یہ آپ کے بھوک ، ہارمونز اور آپ کے جلنے والی کیلوری کی تعداد پر بہت زیادہ مختلف اثرات مرتب کرسکتے ہیں ۔یہاں تک کہ زمین پر وزن میں دو گھریلو دوستانہ غذا ہیں۔ جو سائنس کے ذریعہ تعاون یافتہ ہیں۔

پتیدار سبزیاں۔

پتیدار سبزیاں میں گوبھی ، پالک اور کچھ دوسرے سبزیاں شامل ہیں۔ ان میں وہ خصوصیات پائی جاتی ہیں جو آپ کو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں. ان سبزیوں میں کیلوری اور کاربوہائیڈریٹ کم ہوتے ہیں لیکن یہ فائبر سے بھرپور غذا ہے۔ جو آپ کو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں. پتیدار سبزیاں میں بہت زیادہ وٹامنز ، اینٹی آکسیڈینٹ اور معدنیات میں بہت زیادہ ہوتے ہیں ، جن میں کیلشیم بھی شامل ہے ، جو کچھ مطالعات میں چربی جلانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

ابلے ہوئے آلو۔

آلو میں  وہ متعدد خصوصیات پائی جاتی ہیں جو آپ کو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں. ان میں خاص طور پر پوٹاشیم زیادہ ہوتا ہے، یہ ایک ایسی غذائیت ہے جس میں زیادہ تر لوگوں کو کافی مقدار نہیں مل پاتا ہے اور یہ بلڈ پریشر کنٹرول میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ سینٹیٹی انڈیکس نامی ایک پیمانہ ، جس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ مختلف کھانے پینے کی چیزیں کس طرح بھرتی ہیں ، سفید ، ابلا ہوا آلو ٹیسٹ شدہ تمام کھانے میں سب سے زیادہ نمبر حاصل کیا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ سفید ، ابلا ہوا آلو کھانے سے آپ فطری طور پر بھرا محسوس کریں گے اور دوسرے سے کم کھائیں گے کھانے کی اشیاء۔اگر آپ ابلنے کے بعد آلو کو تھوڑی دیر کے لئے ٹھنڈا ہونے دیتے ہیں تووہ مزاحم نشاستے کی ایک بہت بڑی مقدار کی تشکیل کریں گے ، جو فائبر نما مادہ ہے جس میں وزن میں کمی سمیت متعدد صحت کے فوائد دکھائے گئے ہیں۔ ٹیٹو ، شلجم اور دیگر جڑ سبزیاں بھی بہترین ہیں۔

ٹونا۔

ٹونا ایک اور کم کیلوری والی ، اعلی پروٹین والی خوراک ہے۔ جس میں چربی کی مقدار کم ہے۔ ٹونا باڈی بلڈرز استعمال کرتے ہیں، کیونکہ یہ پوری کیلوری رکھتے ہوئے پروٹین کی مقدار میں اضافے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ اور چربی کم۔ اگر آپ پروٹین کی مقدار پر زور دینے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، تیل میں نہیں ، پانی میں ڈبے والے ٹونا کا انتخاب یقینی بنائیں۔

پھلیاں۔

کچھ پھلیاں اور دیگر دال وزن میں کمی کیلئے فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔ اس میں دال ، پھلیاں اور کچھ دیگر شامل ہیں۔ ان کھانے میں پروٹین اور فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے ، جو آپ کا وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ 

سوپ۔

جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے ، کم توانائی کی کثافت والے کھانوں اور غذا سے لوگوں کو کم کیلوری کھانے کی طرف راغب کیا جاتا ہے۔ کم توانائی کی کثافت والی زیادہ تر کھانا وہی ہوتا ہے جس میں پانی کی بہتات ہوتی ہے جیسے سبزیاں اور پھل۔ لیکن آپ ان کو پانی میں شامل کر کے ایک سوپ بنانا سکتے ہیں۔ ایک رپورٹ سی ثابت ہوا ہے کہ سوپ میں کم کیلوریز پائی جاتی ہیں۔ جو آپ کو وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

ایوکاڈوس۔

ایوکاڈوس ایک انوکھا پھل ہیں ۔جبکہ زیادہ تر پھل کاربوہائیڈریٹس میں زیادہ ہوتے ہیں ، ایوکاڈوز صحت مند چکنائی سے بھری ہوتا ہیں ۔وہ خاص طور پر مونوسینچرڈ اولیک ایسڈ میں زیادہ ہیں ، اسی قسم کی چربی زیتون کے تیل میں پائی جاتی ہے۔ زیادہ تر چربی ہونے کے باوجود ، ایوکاڈو بھی ایک غذائی اجزاء پر مشتمل ہوتا ہے بہت ساری پانی اور فائبر ، جو آپ کو وزن کم کرنے میں بہت مددگار ثابت ہوتا ہے۔

لال مرچ۔

مرچ کھانا وزن کم کرنے والی غذا میں مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ ان میں کیپساسین شامل ہے ، یہ ایک ایسا مادہ ہے جو بھوک کو کم کرنے اور کچھ مطالعات میں چربی جلانے کے لئے دکھایا گیا ہے یہ مادہ حتی کہ ضمیمہ کی شکل میں بھی فروخت کیا جاتا ہے اور بہت سے تجارتی وزن میں کمی کی اضافی مقدار میں ایک عام جزو ہے۔ ایک تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ 1 گرام سرخ مرچ کھانے سے بھوک کم ہوجاتی ہے اور ایسے لوگوں میں چربی جلانے میں اضافہ ہوتا ہے جو مرچ باقاعدگی سے نہیں کھاتے ہیں ، تاہم ، ان لوگوں میں کوئی اثر نہیں ہوا جو مسالہ دار کھانا کھانے کے عادی تھے ، اس بات کا اشارہ ہے کہ ایک خاص سطح پر رواداری پیدا ہوسکتی ہے۔

“مزید پڑھیں “وزن میں کمی کے لئے کیٹو ڈائیٹ پلان۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.