Nutrients Needed For Weight loss.

وزن کم کرنا اتنا آسان نہیں جتنا کہ کسی تصویر میں دکھایا جاتا ہے۔ سب سے پہلے آپ کو اپنی غذا اچھی کرنی ہوگی اور اس کے بعد دو سے چھ مہینوں کے درمیان آپ کے وزن میں کمی آنا شروع ہو گئیں اور آپ کو پھر اس ڈائٹ پلان کی پیروی کرنا ہوگی۔ کچھ لوگوں کے لئے وزن کم کرنا آسان ہے ، کیونکہ ان کا میٹابولزم تیزی سے کام کرتا ہے۔ تاہم صحت کے مطالعے کے مطابق ، وزن کم کرنا آپ کے دل کی صحت کو بہتر بناتا ہے۔ غذا وزن کم کرنے کا ایک اہم حصہ ہے۔ اگر آپ جم میں سخت محنت کر رہے ہیں ، لیکن صحت مند غذا کی پیروی نہیں کررہے ہیں تو ، آپ کی تمام کوششیں ضائع ہوسکتی ہیں۔ اپنی غذا اور صحیح مقدار میں صحیح قسم کے غذائیت شامل کرنا آپ کو بہت فائدہ دے سکتا ہے۔ اور وزن کم کرنے کا سفر بہت آسان بنا سکتا ہے۔ جب وزن میں کمی کی بات آتی ہے تو ، پروٹین وہ پہلا غذائی اجزا ہوتا ہے جو ہر کوئی اپنی غذا میں شامل کرنے کے بارے میں سوچتا ہے۔

  غذائی اجزاء۔

.فائبر

گھلنشیل اور نہ گھلنشیل فائبر دونوں وزن میں کمی اور اچھی صحت کے لئے اہم ہیں۔ فائبر آنت میں بیکٹیریا میں اضافہ کرکے ہارمونل توازن برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کی زیادہ کثرت سے کھانے کی ضرورت کو ختم کرتا ہے۔ یہ ہاضمے کے نظام کو بہتر کرتا ہے۔ جو تیزی سے وزن میں کمی باعث بنتا ہے۔ 

.فائبر سے بھرپور فوڈز

ان میں آٹا، میوے، سبزیاں جیسے بروکولی اور گوبھی شامل ہیں۔

.پوٹاشیم

وزن میں کمی کا دوسرا بہترین غذائی اجزاء پوٹاشیم ہے۔ جو وزن میں کمی کے علاوہ پٹھوں کی بحالی میں بھی مدد فراہم کرتا ہے۔ ۔ یہ جسم سے ٹاکسن خارج کرنے میں بھی مدد کرتا ہے اور ضرورت سے زیادہ سوڈیم کو بھی ختم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ پوٹاشیم دل کی صحت کے ساتھ ساتھ گردے کے کام کو بھی مستحکم کرتا ہے۔ 

.پوٹاشیم سے بھرپور کھانے کی اشیاء

 کیلے ، پالک ، مشروم ، میٹھے آلو وغیرہ ، پوٹاشیم کے اچھے ذرائع ہیں۔

.کیلشیم

ہڈیوں اور دانتوں کو مضبوط بنانے کے علاوہ ، کیلشیم بڑے ہوئے وزن کو دور رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ مطالعات نے یہ ثابت کیا ہے کہ کیلشیم سے بھرپور غذا وزن بڑھنے کا خطرہ کم کرتا ہے۔  

.کیلشیم سے بھرپور کھانے کی اشیاء

 دودھ کی مصنوعات کیلشیم کا سب سے وافر غذائی ذریعہ ہیں اور اس میں دودھ ، دہی ، کچھ طرح کی پنیر ، وغیرہ شامل ہیں۔

.میگنیشیم

یہ مائکرو غذائی اجزاء پھولنے اور پانی کی بحالی کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ خون کی گردش کو بہتر بنانے کے لئے جانا جاتا ہے۔ میگنیشیم موٹاپا یا زیادہ وزن والے افراد میں انسولین کی سطح کو بڑھا سکتا ہے اور بلڈ شوگر کی سطح کو بھی بڑھا سکتا ہے۔

میگنیشیم سے بھرپور کھانے کی اشیاء

 سبز پتوں والی ویجیاں ، پھلیاں ، میوے میگنیشیم سے بھر پور ہوتے ہیں۔

.ومیگا 3 فیٹی ایسڈ

اپنی غذا میں اومیگا 3 فیٹی ایسڈ کو شامل کرنے سے بے شمار صحت کے فوائد ہیں ، بشمول دل اور جلد کی صحت بھی۔ یہ بھوک کو کم کرکے آپ کے وزن میں کمی کے سفر کو آسان کرتا ہے اور ورزش یا ورزش کے دوران آپ کو جلانے والی کیلوری کی تعداد میں بھی اضافہ ہوسکتا ہے۔

.اومیگا 3 رچ فوڈز

مچھلی جیسے سامن ، ساردائنز اور ٹونا ، کینولا آئل ، چیا کے بیج ، اخروٹ اور یہاں تک کہ سویا بین سبھی ومیگا 3 فیٹی ایسڈ سے مالا مال ہیں۔

“مزید پڑھیں”وزن میں کمی کے لئے جو کا استعمال

Leave a Comment