Vitamin A.

یہ ایک چربی گھلنشیل وٹامن ہے. جو آپ کی صحت مند نقطہ نظر ، جلد ، ہڈیوں اور جسم میں دوسرے ٹشوز کیلئے فائدہ مند ہے. یہ جسم کے ٹشو میں بعد میں استعمال کے لیے ذخیرہ ہوتا ہے۔یہ اکثر ایک اینٹی آکسیڈینٹ کے طور پر بھی کام کرتا ہے ، سیلز کے نقصان سے مقابلہ کرتا ہے ، لیکن اس کے بہت سے دوسرے استعمال بھی ہیں۔ یہ آپ کے جگر میں ریٹینیل ایسٹرز کی شکل میں رہتا ہے. یہ ایسٹرز آل ٹرانس-ریٹینول میں ٹوٹ جاتے ہیں ، جو ریٹینول بائنڈنگ پروٹین (آر بی پی) سے منسلک ہوتا ہے۔اس کے بعد یہ آپ کے خون میں داخل ہوتا ہے ، جس سے آپ کا جسم اسے استعمال کرسکتا ہے۔ یہ ٹی سیلز کی افزائش اور تقسیم کی حمایت کرتا ہے۔ وائٹ بلڈ سیل کی ٹائپ جو آپ کے جسم کو انفیکشن سے محفوظ رکھتی ہے۔

ٹائپ

کھانے میں وٹامن اے کی دو قسمیں پائی جاتی ہیں۔

پیشگی وٹامن

جانوروں کی مصنوعات جیسے گوشت ، مچھلی ، مرغی ، اور دودھ کے کھانے میں تیار شدہ وٹامن اے پایا جاتا ہے۔

پروویٹامن اے

پروویٹامن اے پودوں پر مبنی کھانوں میں پایا جاتا ہے جیسے پھل اور سبزیاں۔ عام طور پر پرو وٹامن اے کی بیٹا کیروٹین ہے۔

دونوں وٹامنز کے استعمال کے لیے آپ کے جسم کو ریٹنا اور ریٹینوک ایسڈ میں تبدیل کرنا ہوگا۔ جو وٹامن کی فعال شکل کون سی ہے۔

آپ کے جسم میں وٹامن اے کے فنکشن۔

وٹامن اے جسم میں صحت مند نقطہ نظر ، جلد ، ہڈیوں اور دیگر ٹشو کے لیے اچھا ہے ، لیکن وٹامن اے کے سب سے مشہور فنکشن آنکھوں کی صحت برقرار رکھنا ہے ۔

پروٹین اوپسن کے ساتھ مل کر وٹامن اے کی ریٹنا فعال شکل سے روڈوپسن تشکیل دیتا ہے۔ یہ رنگین وژن اور کم روشنی والے نقطہ نظر کے لئے ضروری ہے۔ یہ مالیکیول کورنیا اور کونجیکٹیووا کی حفاظت کو برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

صحت کے فوائد

آنکھوں کی صحت

وٹامن اے آنکھ کی بعض بیماریوں سے بچانے میں مدد دیتا ہے ، جیسے عمر سے متعلق میکولر ڈیجریشن (اے ایم ڈی) .ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ بیٹا کیروٹین ، الفا کیروٹین اور بیٹا کرپٹوکسنیتھین کے خون کی اعلی سطح تک آپ کے خطرے کو کم کرسکتے ہیں۔ یہ خطرہ کمی آکسیڈیٹیو تناؤ کی سطح کو کم کرکے کیکٹرونائڈ غذائی اجزاء کو میکولر ٹشو کے تحفظ سے منسلک کیا جاتا ہے۔

بعض کینسروں سے بچائیں

وٹامن اے اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات کی وجہ سے کینسر کی کچھ خاص قسموں سے حفاظت کرسکتا ہے۔

مدافعتی نظام میں بہتری لائیں۔

اینٹی آکسیڈینٹ کی خصوصیات کی وجہ سے وٹامن اے آپ کے جسم کو بیماریوں اور انفیکشن سے محفوظ رکھتا ہے۔ یہ بینڈ ٹی سیلز سمیت بعض ٹشوکی تخلیق میں ملوث ہے۔

کمی

ڈبلیو ایچ او کے مطابق ، دنیا بھر میں وٹامن اے کی کمی بچوں میں اندھے پن کی سب سے بڑی وجہ ہے۔

وٹامن اے کی کمی کی وجہ سے خشک جلد ، رات کے اندھے پن ، تکلیف سے دوچار ہونا ، گلے میں انفیکشن ، مہاسے ، تاخیر سے ہونے والے زخموں کی افادیت اور کمزور ہڈیاں ہیں۔

کھانے کے ذرائع

پیشہ ور وٹامن اے میں سب سے زیادہ کھانے کی اشیاء ہیں

انڈے کی زردی ، بیف جگر ، مکھن ، میثاق جم جگر کا تیل ، سالمن اور چیڈر پنیر۔

پروویٹامن میں اعلی کھانے کی اشیاء میں بیٹا کیروٹین جیسے کیروٹینائڈز شامل ہیں

میٹھے آلو ، کدو ، گاجر ، کیلے ، پالک اور سرخ مرچ۔

Leave a Comment